Avatar billede ulrik1972 Nybegynder
12. februar 2012 - 16:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Breakpoints virker ikke?

Jeg har et ASP.NET projekt, som jeg har arbejdet på længe, idag skulle jeg arbejder videre på det, jeg lagde noget ekstra funktionalitet ind på Page_Load, men kunne se at det ikke trådte igennem, og satte et breakpoint, dette virkede ikke, idet at koden ikke var ens med koden i det der blev kørt, det fandt jeg lidt underligt, jeg har Rebuildet og Clearet, genstartet VS og genstartet PC'en... Jeg har så lagt en ny knap ind på en form og lagt et _Click event på, og nu fejler siden med det samme, fordi at der ikke findes et _Click event... ergo den kode jeg skriver bliver ikke Buildet...
Nogen der har oplevet ligende og har en løsning?
Jeg bruger Visual Studio 2010 Professional

Mvh
Ulrik
Avatar billede neo3000 Nybegynder
12. februar 2012 - 16:27 #1
Hvis du har flere projekter i din solution, så prøv at builde alle, hver for sig (så det ikke er hele din solution du builder)

Bare marker alle og vælg Build
Avatar billede ulrik1972 Nybegynder
12. februar 2012 - 16:37 #2
Det har jeg prøvet....mange gange.... der er noget andet galt :)
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2012 - 22:09 #3
Hej Ulrik.

Har du fået løst problemet?

Jeg har ofte oplevet samme problem. I mine tilfælde skyldes det at jeg har flere projekter i samme solution der kører under forskellige app pools.. Derfor kan debuggeren ikke attache til den rigtige process.

Jeg har 2 løsningsforslag

Højreklik på projektet og vælg start instance (sidder ikke lige foran maskinen så det er nok ikke helt det der står)

Build solution og tryk ctrl alt p og vælg den rigtige w3wp.exe process (åben evt sitet i browseren første så du er sikker på at app pool er running.

Mvh
Avatar billede Fooz Nybegynder
06. marts 2012 - 15:41 #4
Oplever også jævnligt dette. Jeg løser det ved at trykke CTRL+SHIF+F9 (Delete all breakpoints) og så sætter jeg dem jeg skal bruge.