Avatar billede chriz7913 Nybegynder
14. februar 2012 - 16:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjemmesider er langsomme og kan ikke loade styles (css)

Hej eksperter

Her i går stødte jeg pludselig ind i et problem da jeg skulle ind på Facebook.
Siden var omkring 20 sekunder om at blive loadet og da siden var loadet, var det uden design/style/css-filen. (Skulle hilse at sige at siden ikke er speciel køn og nem at navigere rundt i, uden et ordentligt design)
Preview af Facebook.com
Preview af Facebook.com (hvor der køres Firebug i Firefox samtidig)

Min mail blev heller ikke vist korrekt
Preview af Hotmail.com

- og andre sider blev heller ikke vist korrekt fx. Newz.dk

Sider som Google.dk og Eksperten.dk vises uden fejl og mangler.

Det skal siges at det er det samme i samtlige af mine browsere her på min bærbar.
Jeg har prøvet at slette alle midlertidige data i IE (cookies, cache, midlertidige filer, passwords m.m) uden held.

Hvis jeg besøger siderne via en anden computer på samme netværk, er der heller intet galt, så jeg går udfra problemet ligger et sted på min computer.

Udover det har jeg prøvet at slukke/tænde routeren og genstarte computeren med nyeste opdatering fra Windows uden held, og kører i øjeblikket en fuld systemscanning med avast!

Håber der er nogen der idéer til hvor problemet måske ligger.

Mvh.
Avatar billede Hogenhaug Nybegynder
14. februar 2012 - 17:48 #1
Lyder fuldstændigt som samme problem jeg har :/
Avatar billede Hogenhaug Nybegynder
14. februar 2012 - 17:54 #2
Hvad styresystem kører du?  Vista?
Avatar billede chriz7913 Nybegynder
14. februar 2012 - 18:23 #3
Kører på windows 7 (64) :)
Avatar billede Wally1973 Praktikant
14. februar 2012 - 23:04 #4
Sørg for at benytte 32bit browseren, da 64bit browseren stadigvæk har en del problemer.
Sørg også for at slette dine temporære internet filer, mens du ikke har en af de fejlbehæftede sider åbne.
Avatar billede chriz7913 Nybegynder
23. februar 2012 - 07:17 #5
Hmm, det hele begyndte at virke af sig selv igen efter et par dage, så ved ikke hvad der har været galt, men tak for oplysningen.