Avatar billede request Nybegynder
26. februar 2012 - 17:23 Der er 12 kommentarer

Problem med log ind på side

Jeg har et tilbagevendende problem med log ind på siden http://www.aarhusbolig.dk/

Når jeg er logget ind på siden, skal det se sådan ud: http://img855.imageshack.us/img855/2117/aarhusbolignormal.jpg

Problemet er, at jeg ofte ikke kan logge ind _om natten_. Når jeg forsøger ender det i stedet sådan: http://img210.imageshack.us/img210/5180/aarhusboligfejl.jpg

Jeg har sat flueben ved 'Husk login', så kan med 100 % sikkerhed sige, at det er samme brugernavn og password der fungere om dagen men ikke om natten.

Jeg kan slet ikke få det til at give mening. Har aldrig før været ude for noget lignende.

Håber der er nogen som kan hjælpe.
Avatar billede request Nybegynder
26. februar 2012 - 17:26 #1
Tilføjelse: Jeg har mailet med boligselskabet, som fortæller at siden er tilgængelig døgnet rundt.
Avatar billede kimtheman Novice
26. februar 2012 - 18:04 #2
Det lyder nu som et problem fra deres eller udbyderens server og ikke din pc. Men det bedste ville jo være at prøve fra anden pc når problem omstod. Og gør den det samme derfra så har du jo fundet fejlen. Som så ville være serveren/ hjemmesiden.
Avatar billede request Nybegynder
26. februar 2012 - 18:13 #3
Men det bedste ville jo være at prøve fra anden pc når problem omstod.

Det har jeg desværre ikke mulighed for.
Avatar billede kimtheman Novice
26. februar 2012 - 19:24 #4
Tja så kommer du nok ikke meget videre, hvis dem fra hjemmesiden siger der ikke er noget problem derfra. Da jeg ikke før har set/ hørt dette skulle kunne lade sig gøre. SÅ derfor tror jeg ikke det har noget med din pc at gøre.

Så vil mene de lukker ligesom f.eks. netbank gør til updatering m.m.
Avatar billede irminger Praktikant
26. februar 2012 - 19:38 #5
Jeg tilslutter mig kimthemans forklaring. Vi har nogle regler i vores firewall som gør at man efter et givent tidspunkt må mere end fx. i businesshours. Det kan også være at de køre backup i det tidspunkt hvor du logger ind. Du må alliere dig med en makker eller en ekstra pc og prøve at logge ind fra 2 forskellige pcere/lokationer. Jeg tror ikke det har noget med din pc at gøre.
Avatar billede AnnemettePH Nybegynder
26. februar 2012 - 19:41 #6
Det kan være begge. Prøv enten en anden browser, hvilken bruger du nu?
Avatar billede kimtheman Novice
26. februar 2012 - 20:03 #7
Browseren har vel ikke en funktion, hvor det har betydning for om det er dag eller nat eller hva

AnnemettePH?
Avatar billede AnnemettePH Nybegynder
26. februar 2012 - 20:06 #8
Næ. Nu tænkte jeg bare på siden og ikke tidspunktet. Har selv prøvet det
Avatar billede request Nybegynder
26. februar 2012 - 20:08 #9
Jeg vil kontakte dem igen. Og holde fast i det er dem der har et problem.
Så må vi se hvad de siger. Indtil da vil jeg vente med andet.
Avatar billede request Nybegynder
26. februar 2012 - 20:09 #10
(... det er dem der har et problem, eller på anden måde forårsager det)
Avatar billede request Nybegynder
13. marts 2012 - 17:55 #11
Jeg fik aldrig en klar tilbage melding på dette fra boligselskabet. Det sidste svar jeg fik var, at der " [i] måske foregår et eller andet om natten [i/] ". :|

Der skete så heller ikke en skid ved det. Viste sig da det kom til stykket at jeg er lysår fra at kunne komme i betragtning til det jeg ville logge ind og skrive mig op til. Faktisk har jeg, på trods af 18 års medlemsskab, så lavt et bolignummer, at jeg ikke engang vil kunne få en jordhule ude i skoven!
Avatar billede request Nybegynder
13. marts 2012 - 17:57 #12
test