Avatar billede autolog Novice
26. februar 2012 - 23:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bliver filer aflyttet på SoundCloud gemt på harddisken

MEGET VIGTIGT!

Jeg har tidligere afspillet en fil på SoundCloud. Denne fil er nu slettet på SoundCloud. Det er sindsygt vigtigt at jeg får denne lydfil igen! Har min pc gemt denne mens den afspillede (jeg har ikke aktivt gemt den) og kan den genskabes?
Avatar billede autolog Novice
27. februar 2012 - 10:00 #1
Til jer der er lidt tilbageholdende pga Points Ude. Det har jeg fået rettet op på!!
Avatar billede autolog Novice
27. februar 2012 - 11:29 #2
Er der virkelig INGEN der har et bud?
Avatar billede autolog Novice
28. januar 2015 - 21:59 #3
;o(