Avatar billede trine_uldall Nybegynder
17. marts 2012 - 09:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Wordpress - hvor meget forskel gør All in One SEO?

Hej, jeg overvejer, om det er unødvendigt at bruge dette SEO-plugin i forhold til at forbedre søgeresultater på en wordpress-side. Hvad er jeres erfaringer?

Wordpress sider vises jo i forvejen fint pga den enkle kodestruktur.

Giver det "dobbelte muligheder" for visning hvis description teksten og SEO-titlen adskiller sig (lidt) fra brødteksten på siden? (nøgleordene skal selvfølgelig være de samme) Man kan jo godt gentage brødteksten, men får man overhovedet nogen ekstra effekt ud af det så?

Hilsen Trine
Avatar billede edin22 Nybegynder
17. marts 2012 - 10:55 #1
Mulighederne for at komme højre op på Google, bliver selvfølgelig stør hvis du bruger All in One SEO! ;o)
Avatar billede michael_stim Ekspert
17. marts 2012 - 11:37 #2
Det er et hjælperedskab, den laver ikke alt arbejdet for dig. Du skal selv finde dine søgeord, så hjælper den dig med at sætte dem ind på de rigtige steder.
Avatar billede Chianti Nybegynder
17. marts 2012 - 14:23 #3
Jeg bruger ikke selv Wordpress, men har set utallige gode anbefalinger af All in One. Med hensyn til søgning betyder description intet, i hvert fald ikke i Google. Men den er alligevel supervigtig som salgstekst. Og lad være med bare at kopiere fra din brødtekst - du skal så at sige destillere det vigtigste indhold fra den pågældende side ned på 160 anslag (nogle gange lidt mindre).