Avatar billede christianhansen90 Nybegynder
21. marts 2012 - 21:08 Der er 5 kommentarer

flere ram til grafik kort

hej, jeg har en iMac fra 2009, og den har et ATI Radeon HD 4670 256 MB, og 4 GB ram, så valgte at købe 8 GB mere så den har 12 nu. Men tænkte på om jeg kunne give mit grafik kort lov til at tage flere ram, da jeg kan se der faktisk er 10 Gb ledige, når den bare køre normalt.

Håber i kan hjælpe

Hilsen Christian
Avatar billede zoso Novice
21. marts 2012 - 21:25 #1
Nej, det kan du ikke. Det er et dedikeret grafikkort, som kører selvstændigt med brug af egne RAM.
Avatar billede christianhansen90 Nybegynder
21. marts 2012 - 21:31 #2
ok, syntes bare jeg har hørt at, den går ind og bruger af dine ram når du bruger nogle store grafiske programmer.
Avatar billede noltus Novice
21. marts 2012 - 22:16 #3
Du kan tage nogle ddr2 ramklodser og klistre fast på kortet evt.med gaffatape,det virkede for lillesui fr Nordkorea,så hvorfor skulle det ikke virke for dig?
Avatar billede zoso Novice
21. marts 2012 - 22:16 #4
#2 Her taler vi om et intergretet grafikkort - det deler hukommelse med dine RAM.
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. maj 2012 - 21:16 #5
#3
Hvad dælen har du røget.... :D