Avatar billede jstenbak Nybegynder
09. april 2012 - 19:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Importere mail-opsætning i Windows Mail

Da der i morges var problemer med mail kontoen - kunne ikke sende - valgte jeg som så ofte før at slette kontoen og herefter forsøgte jeg igen at importere opsætningen.

Det kunne jeg pludselig ikke fordi jeg får følgende besked:

Importen kunne ikke gennemføres, fordi der allerede findes en
konto med det pågælgende navn

Hvad gør jeg?

Jeg bruger Windows Mail, Windows Vista
Avatar billede vejmand Juniormester
09. april 2012 - 20:11 #1
Importere hvorfra?
Avatar billede jstenbak Nybegynder
09. april 2012 - 23:21 #2
Jeg har tidligere eksporteret mail-opsætningen - gemt konfigurationsfilen til e-mail - og det er denne jeg forsøger at importere via Funktioner->konti->post
Avatar billede jstenbak Nybegynder
15. april 2012 - 17:25 #3
Jeg fik pludselig den ide´ at det kunne være den eksporterede fil, der kunne have en fejl.
Jeg genindlæste filen fra en anden back-up og nu virker det!

Godt man tager backup :-)
Avatar billede jstenbak Nybegynder
24. april 2012 - 12:32 #4
Hvordan lukker jeg tråden?