Avatar billede pcdl2 Praktikant
12. april 2012 - 18:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Tips til dating side

Hej alle

Har for ca et års tid siden lanceret en dating side / socialt medie

Nu synes jeg så det er ved at være på tide der skal noget mere gang i den siden har på dette år fået 360.000 besøg

Hvor desværre langt fra alle sammen har oprettet en profil

Så inden jeg begynder at smide en masse penge i annoncering osv vil jeg gerne høre om der er nogen her inde der kan komme med noget feedback på hvad der evt skal til før i ville tilmelde jer
Avatar billede Blueeyez Mester
12. april 2012 - 18:43 #1
Kan vi få link til siden? :) Svært og sige hvad der skal være når vi ikke ved hvad der er :)
Avatar billede pcdl2 Praktikant
12. april 2012 - 18:43 #2
hahaha det er self rigtig nok :D www.biebme.com
Avatar billede pcdl2 Praktikant
12. april 2012 - 18:47 #3
Har flyttet den her over så der er link til siden:)
http://www.eksperten.dk/spm/961144
Avatar billede Blueeyez Mester
12. april 2012 - 18:57 #4
#2 har faktisk en profil derinde :)

Det der irriterer mig mest er at der ikke er en slags chat funktion eller møde funktion, man skal selv søge og bliver ikke smidt ud til de andre?

Dernæst så virker det som om der er falske profiler på siden samt inaktive (Kan godt være der er mange profiler, men hvis meget få er aktive, så er det ikke så nice)

Jeg kan derimod godt lide designet og ingen reklamer (Ellers er det mit reklame filter der fjerner det)

multiplayer spil (Flash spil, html5 spil fx) hvor man kan møde folk på den måde :)
Avatar billede 301073 Nybegynder
19. april 2012 - 10:49 #5
Det er godt nok SEO snavs du har i bunden af siden - at sløre tekst og linke ind på en masse sider - er old school SEO. Hvem har dog bildt dig ind det er godt?

Nej i stedet, skal du skrive dating historer - hvor du feks kombinerer alder + by. Feks Nete på 38 år fra 9000 Aalborg fandt sammen med Mogens 56 år fra 4600 Køge og de har lige siden haft det noget så godt og bla bla bla... og så linke herfra og ind på de relevante søgninger. Det er meget mere fiks og det kan virkelig give brugeren værdi.

Hvorfor opretter folk sig ikke. Er det mon for besværligt? Mangler du mere info om at deres oplysninger ikke bliver misbrugt?
Avatar billede time Nybegynder
12. februar 2013 - 09:16 #6
Må man spørge om hvilket software det køre på?
Avatar billede pcdl2 Praktikant
13. februar 2013 - 13:34 #7
Hey Time

Ja det må man da gerne :)
Hele sitet er bygget op fra bunden så det kører ikke på noget specifikt system der kan downloades / købes