Avatar billede narkona Praktikant
02. maj 2012 - 10:43 Der er 1 kommentar

gratis web conference online

jeg så for nogle uger siden på en dansk it nyheds site (vist jubii eller comon) om et web conference website hvor der blot var en knap >START KONCERENCE< og så fik man et link man så sender til mødedeltagerne og vupti.. så kørte det med lyd og billede.

krævede intet login og var gratis... problemet er bare at jeg kan overhovet ikke finde sitet. Første gang nogensinde jeg har oplevet ikke at kunne genfinde et tool og jeg kunne virkeligt godt bruge det.

web conference via hjemmeside, gratis og kræver intet login, mødedeltagere modtager får bare et link de trykker på og så joiner de...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. maj 2012 - 13:28 #1