Avatar billede gadensgaard Nybegynder
03. maj 2012 - 15:20 Der er 1 løsning

Hjælp til Umbraco 5 PropertyEditor

Hej Eksperter,

Jeg er ved at se nærmere på Umbraco som webplatform og er igang med at udvikle en property editor. Jeg kan dog ikke finde ud af at linke til embeddede resourcer. Projektet bliver compilet som en seperat DLL så linket skal være relativt så det virker uanset hvor DLL'en placeres.

Jeg vil gerne åbne en fil, Resourcer/popup.cshtml i en popup - men hvordan får jeg fat i den relative sti til filen?

Stien skal bruges til at åbne en Javascript popup

window.open('STI', 'Titel', 'menubar=no,toolbar=no');

På forhånd tak og god dag!
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
02. august 2012 - 07:19 #1
Luk