Avatar billede mp1982 Novice
18. maj 2012 - 19:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Trustpilot priser

Hej Alle.

Hvad giver i for Trustpilot? Og er det noget værd, at betale for?
Avatar billede claes57 Ekspert
18. maj 2012 - 19:38 #1
jeg er bare bruger, og svarer aldrig på deres mails. Hvorfor skulle jeg rose et firma (og bruge tid på det) fordi jeg har fået lov til at betale fuld pris?
Og fik jeg rabat, så kunne udsagn ikke bruges...
Det er noget i stil med amerikanske reklamer med såkaldte bruger-anbefalinger - jeg kender en, der har skrevet dem før produkter kom på markedet - betalt af producenten.
Avatar billede Six Nybegynder
18. maj 2012 - 19:58 #2
claes57

Jeg synes da der er noget du har misforstået der. Det er vel ikke for firmaets skyld at du rater/skriver en kommentar - men for de andre fremtidige brugere? Jeg er klar over at det gavner firmaet, såfremt din kommentar/rating er positiv. Lader du dig aldrig vejlede af truspilot?

Anyways - jeg synes generelt at det giver et nogenlunde billede af virksomheden man, måske, vil handle med. Men det kræver en vis antal ratings/kommentarer før jeg giver ret meget for det.
Avatar billede mp1982 Novice
18. maj 2012 - 20:51 #3
Men hvad betaler i for at være medlem?
Avatar billede vejmand Juniormester
18. maj 2012 - 20:57 #4
Ring eller skriv til dem: http://www.trustpilot.dk/business/plans
Avatar billede pstidsen Novice
19. maj 2012 - 00:13 #5
Hvis jeg efter et køb på nettet bliver decideret opfordret til at skrive en anmeldelse på TrustPilot så gør jeg det. Inden jeg køber noget på nettet kan jeg også godt finde på at kigge derinde.

Tror jeg misforstår dit spørgsmål. Du må skrive hvis du mangler mere hjælp =)
Avatar billede mp1982 Novice
19. maj 2012 - 10:13 #6
Vi bruger Trustpilot i dag, jeg har bare den opfattelse at de køre med forskellige priser men dog samme service overfor deres kunder. Derfor vil jeg gerne vide, hvad andre betaler for at være medlem.
Avatar billede peterankerdal Nybegynder
29. november 2012 - 13:01 #7
Jeg har også brugt Trustpilot på min webshop,
http://www.kinesiotape-shop.dk
Vi betalte 799,00 om måneden for at teste det. Vores webshop var nok lidt for lille til at det kunne svare sig, men for større butikker er beløbet nok meget godt givet ud :)
Avatar billede Capino Novice
15. april 2019 - 12:19 #8
Vi på https://www.amino.dk har valgt at ignorere trustpilot, hva får man af rettigheder hvis man betaler til dem?