Avatar billede Andreaswho Nybegynder
02. juni 2012 - 13:04 Der er 8 kommentarer

Grafikkort radeon HD 7450m 1gb?

Hej eksperter :)

Jeg sidder og kigger på nogle grafikkort og har ikke det helt store budget.

Jeg ville hører, om i har nogle erfaringer med dette kort?  Rundt omkring, hvor jeg søger ser det ud til at man kan sammenligne det med et intel HD 3000, dog skulle radeon 7470m være dét bedre! ?

Så mit spørgsmål til jer er - Er det er "ok" grafik kort, og hvilke kan man sammenligne det med, hvis nogle overhovedet.

Er selvfølgelig godt klar over at det aldrig kommet til at kører BF3 eller Skyrim på High...

- Hav en super weekend

Andreas
Avatar billede besle Nybegynder
02. juni 2012 - 13:43 #1
Du kan bruge denne hjemmeside til at sammenligne bærbare, bærbar grafikkort, og bærbar processorer rent ydelsesmæssigt:
http://www.notebookcheck.net/AMD-Radeon-HD-7450M.57211.0.html

Som du kan se, så yder det noget bedre end HD Graphics (Sandy Bridge) på liste til venstre.
Avatar billede Andreaswho Nybegynder
02. juni 2012 - 15:58 #2
Hej,

Tak for dit svar. Står det så sådan, at det øverste er det bedste? Eller er det bare i "class 1" og så er det random. Fordi, et Geforce 610m ligger også i Class 10, men der burde 7470m da være bedre?
Avatar billede Andreaswho Nybegynder
02. juni 2012 - 16:00 #3
Det fordi jeg har fundet denne computer, og jeg synes det virker som et godt tilbud, og så med det grafik kort. Synes at i den pris klasse er det tit i3, eller så et intel hd 3000 kort.

http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=4406122840&sa=0&utm_source=update&utm_medium=email&utm_content=storsalg1&utm_campaign=storsalg2012&frompage=b
Avatar billede besle Nybegynder
02. juni 2012 - 16:10 #4
Geforce 610 er faktisk et utroligt stærkt lille grafikkort, så det er ikke en fejl.

Evt. hvis du gerne vil have en computer med mere grafikkraft, så kan du kigge på den her:
http://www.edbpriser.dk/baerbar/acer-aspire-v3-571g-32374g50makk-id-6785361.aspx

Men den fra Fona ser fin ud, dog er det ikke en gamer.
Avatar billede Andreaswho Nybegynder
02. juni 2012 - 16:26 #5
Det sq ellers en nice computer den der :). Havde bare sat mig et maks på 4300 og så var den til fona der lige :P Altså , skal jo ikke bruge den til de store spil - har en xboks. Det nok mere lidt call of duty måske diablo... ?

Synes hele tiden jeg falder over en computer der lige er lidt bedre og så lige 3xx dyrere hehe.. Men altså den har så også kun en i3 processor , hvor den i fona har i5?
Avatar billede besle Nybegynder
02. juni 2012 - 16:34 #6
De fleste spil trækker dog mere af ens grafikkort en ens processor, så et bedre grafikkort kan være et godt valg. Men under alle omstændigher virker den fra Fona stadig som et solidt valg :)
Avatar billede Andreaswho Nybegynder
02. juni 2012 - 16:44 #7
Okay det var jeg faktisk ikke klar over :) Fedt, jamen mange tak for din hjælp! Er lidt i tvivl om, hvordan jeg smider de point din vej hehe?
Avatar billede besle Nybegynder
02. juni 2012 - 16:46 #8
Bare snup dem selv, smid et "svar" i stedet for en "kommentar" og vælg den som svar :P