Avatar billede neo3000 Nybegynder
02. juni 2012 - 21:07 Der er 1 løsning

Usercontrol i usercontrol - Postback og dynamisk load

Yay, nu kommer der et spørgsmål som der nok er blevet spurgt om 100 gange før, men jeg har et specifikt problem og synes efterhånden jeg har prøvet at søge en masse.

Jeg er ved at lave et interface, hvor jeg loader en usercontrol og i den, er det så muligt at tilføje et X-antal af usercontrols, hver af disse usercontrols skal så have en "luk"-knap (da det er "opret-bruger" dialoger).

Problemerne er:

1: Hvis jeg ikke laver en container og tilføjer de nyoprettede dialoger dertil, for herefter at løbe dem igennem på On_Init og tilføje dem til this.Controls igen, så forsvinder de, grundet Postback.

2: Selvom jeg har prøvet et utal af måder at hooke mit event på knappen "luk", så virker det ikke og det er egentlig dét som er problemet.
Hvordan får jeg de skide events til at virke, så jeg kan tilføje OG fjerne dialogerne dynamisk?

Idéen er, at man skal kunne trykke på "Tilføj medlem" og når man har indtastet det antal af medlemmer man vil, så fyrer man bare det hele af på én gang, så alt tilføjes med det samme, uden at skulle tilføje hvert enkelt medlem ét efter ét.

Håber på en "let" løsning
Avatar billede neo3000 Nybegynder
17. april 2013 - 10:03 #1
Lukkes