Avatar billede 1409 Praktikant
05. juni 2012 - 14:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Låst tekstfarve

Jeg har en tekst med fx. sort tekstfarve.

Er det muligt og i så fald hvordan, at skrive vilkårlige steder i den tekst en anden farve/type uden at skulle vælge den igen og igen.
Problemet er, at hver gang jeg tilføjer noget, så bruger den, den eksisterende formatering, og jeg skal hver gang markere det, som jeg netop har tilføjet og ændre formateringen.
Avatar billede pstidsen Novice
05. juni 2012 - 15:56 #1
Ikke forstået... Hvordan skal Word vide hvilken farv du vil bruge???

Du kan jo altid vælge formattering FØR du skriver.
Avatar billede 1409 Praktikant
06. juni 2012 - 08:32 #2
Hver gang jeg skriver en tilføjelse et sted i en eksisterende tekst, vil tekstfarven blive den sammen, som den eksisterende, medmindre jeg aktivt vælge en anden farve.

Er det muligt at vælge en fx. rød og så at sige "låse" den, sådan at uanset hvor jeg tilføjer, så vil jeg skrive med rødt, altså uden at skulle vælge den igen og igen?
Avatar billede jens48 Ekspert
07. juni 2012 - 21:58 #3
På min engelske version kan jeg ved at vælge Track Changes (Ctrl + Shift + E) få den til at lave al indsat tekst rød og understreget. Måske kan det bruges
Avatar billede 1409 Praktikant
08. juni 2012 - 11:58 #4
Genialt!
Takker!
Avatar billede 1409 Praktikant
08. juni 2012 - 11:59 #5
Ups... kom til at give point til mig selv :-/
Avatar billede jens48 Ekspert
08. juni 2012 - 12:53 #6
Pyt med det, hvis du blot kan bruge det.