Avatar billede The_Buzz Novice
20. juni 2012 - 17:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Test min side - og hvad mener du?

Hejsa

Så er jeg gået live med mit video projekt. http://video.lottostat.dk/

Hvad mener du om det - selve design osv er jeg lidt mindre interesseret i - det skal jeg have givet en overhaling snarest muligt - mere funktionalitet i clips osv.

Og hvordan kommer jeg lige ud til verden med de videos?

Mange tak!
Avatar billede pstidsen Novice
20. juni 2012 - 20:18 #1
Hvad er det lige for en side?? Får sådan en side med en masse erotiske reklamer...
Avatar billede The_Buzz Novice
20. juni 2012 - 21:11 #2
Ja det var ikke helt heldigt - en reklame pulje fra Partner-ads var smuttet forkert i min database ups*
Avatar billede pstidsen Novice
20. juni 2012 - 22:13 #3
Og så er overskriften jo også "frække lottotal".. ?
Avatar billede The_Buzz Novice
21. juni 2012 - 10:03 #4
Ja konceptet er jo sådan set at præsentere lottotallene lidt alternativt ifht. hvordan de normalt bliver præsenteret. Så derfor er det "strip lottotal".

Tal #1 er fuldt påklædt hvor #36 er så godt som afklædt. Der vises dog ingen "nøgenhed" som kønsdele eller brystvorter osv.

Det vil sige, er der trukket 1, 7, 15, 17, 23, 27, 35 vil videoen nu indeholde de 7 videoklip, og derved en ny video hver lørdag da lottotallene sjældent eller aldrig er sammenfaldende med alle 7 tal.
Avatar billede pstidsen Novice
21. juni 2012 - 11:18 #5
Så er jeg med. Tror bare du finder en anden til at teste din side :-)
Avatar billede The_Buzz Novice
28. juni 2012 - 08:14 #6
Tror tiden har talt for sig selv, det er en succes - så jeg lukker denne tråd :)

Tak