Avatar billede olesen85 Nybegynder
21. juni 2012 - 14:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Del setting mellem windows form og service

Hej
Er der mulighed for at man kan delle settings (Properties.Settings) som man har oprettet i et windows form program med en service?
Avatar billede Syska Mester
21. juni 2012 - 14:37 #1
Skal de læse præcis den samme fil eller er det mellem de 2 projekter du vil dele den?

Hvis det er settings, hvorfor så ikke App.config ?
Avatar billede olesen85 Nybegynder
21. juni 2012 - 14:41 #2
det er et windows form program og en services der skal bruge de samme settings.
app.config??
Avatar billede Syska Mester
21. juni 2012 - 14:46 #3
Igen ... skal de læse samme fil(så er det jo lige ud af lande vejen med app.config) eller kan du leve med de deler samme fil under compilering? og derefter har hver deres settings.
Avatar billede olesen85 Nybegynder
21. juni 2012 - 15:15 #4
ja de skal læse samme fil hvordan kan dette laves?
Avatar billede olesen85 Nybegynder
21. juni 2012 - 16:23 #5