Avatar billede martin181 Nybegynder
25. juni 2012 - 16:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sfdpillr lyd samtidig på to enheder

Hej alle,

jeg er så heldig at have mig et par logitech Z-5 speakers - den slags der udelukkende sluttes til pc'en via USB - intet jack stik...

Det er gået fint længe, men nu vil jeg have et ektra sæt højttalere sat til, så jeg kan have den samme lyd sendt ud af begge sæt på en gang.

Hvis jeg "bare" have haft to sæt højttalere med jack stik, så kunne jeg bare have sat en splitter på - men den går ikke her...

Da mine Logitech højttalere kun tilsluttes via USB, ja, så ser Windows dem som en ekstra enhed.

Så mit spørgsmål er:
- hvordan får jeg sat op, så jeg kan få min lyd ud igennem begge højttalersæt på samme tid?

Er der mulighed for at sætte Windows op, til at sende samme lyd til to enheder på samme tid?

Eller skal der evt. et sykke software imellem, til at klare den del?

På forhånd tak,

mvh.
Martn
Avatar billede bilbodog Nybegynder
25. juni 2012 - 18:21 #1
Hey martin181! Jeg ved der er en mulighed for deres problem. Men jeg vil lige undersøge dette nærmere selv.
Avatar billede martin181 Nybegynder
15. oktober 2013 - 17:52 #2
lukker dette