Avatar billede Jokopol Nybegynder
25. juni 2012 - 19:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Telia overskride datagrænse

Jeg har abonnement ved telia og har 15gb til rådighed om måneden. Når jeg overskrider dette, skulle min forbindelse bliver nedsat til 180kb/sek og så er det gratis. Dog har jeg det problem at den kommer helt op i 720kb/sek (sikkert min maks hastighed pga position) og så efter 10-20min bliver jeg smidt af nettet. Jeg vil gerne have en stabil forbindelse, nogen som har lignende problem?
Avatar billede claes57 Ekspert
25. juni 2012 - 20:30 #1
det er næppe gratis efter de 15gb - du får bare 180kb/s til en lavere pris (pr mb). Hvorfor ikke købe et abonnement på 20 eller 30 gb hvis du ikke kan nøjes med 15.
Nogle gange på mobil net, så kan du køre med maks hastighed og så efter kort tid står linjen stille - du bliver ikke smidt af, men de udregner en gennemsnitshastighed, så lidt senere kommer der hul igennem igen. Hvis du ved, at du er over 15gb, og skal hente noget stort, så bare lad forbindelsen køre.
Avatar billede Jokopol Nybegynder
25. juni 2012 - 21:06 #2
1. Det er gratis efter mine 15gb. 2. 15gb er maks. Det var det der med gennemsnit jeg ville ud på, du må godt lægge et svar.
Avatar billede claes57 Ekspert
26. juni 2012 - 10:33 #3
bare luk selv...
Avatar billede Jokopol Nybegynder
26. juni 2012 - 10:53 #4
Svar