Avatar billede spaetten26 Nybegynder
27. juni 2012 - 09:29 Der er 1 løsning

svarer ikke på grund af langvarrigt script

Jeg var i færd med at oprette spørgsmålet, men fandt så at spørgsmålet var stillet. Jeg ved ikke om jeg blot kan fortsætte, og prøvede, men tror ikke nogen ser min kommentar/spørgsmål, da der ikke sker noget på tråden - altså prøver jeg at oprette spørgsmålet igen:

Jeg har i den sidste uge haft problemet, at der kommer følgende melding når jeg vil åbne en internet side (f.eks banken, men også andre helt almindelige sider):
    svarer ikke på grund af langvarrigt script og afinst.

I svaret på det spørgsmål jeg som sagt tidligere fandt var forslaget at afinstalere Active X, hvilket jeg gjorde, men hos mig hjalp det ikke.
Avatar billede spaetten26 Nybegynder
06. august 2013 - 19:26 #1
spørgsmålet lukkes hermed.