Avatar billede nokia3110c Praktikant
27. juni 2012 - 19:25 Der er 2 kommentarer

Facebook,youtube loader langsomt

Der går ofte 20-30 sek før en video fra youtube begynder at loade(eller loades den ikke) og facebook er langsom, den loader meget ofte langsomt (mere en youtube) eller også gør den det heller ikke.

Der er dog mange videoer fra youtube der loades normalt men synes at antallet af videoer der loades med fejl eller hvor der går 20-30 sek før vidoeen loades er steget meget den seneste ugen måske endda 14 dage

Har mest problemer med facebook, alle andre sider virker som de skal

Har så sent som i går snakket med stofa (40/3) og de siger at da det kun er få sider der er problemer med, så er det ikke noget de kan gør noget ved og det er mere min firewall (f-secure) eller browser det er galt med (chrome) ud over det bruger jeg windows 7 64 bit og kabel mellem mit trådløse modem fra thomsom og min pc

Har prøvet at ping youtube,facebook og testet hastigheden med speednet og prøvet uden f-secure(internet security)men facebook loader stadig langsomt også selv om jeg prøver med ie,firefox og opera ud over chrome

Det underlige er at med linux på en af mine bærbar loades den ok og prøvede med en med vista og de 2 gange jeg prøvede loadede den også facebook med normal hastighed (spiler bf3 og crysis så linux er 100% udelukket)
Avatar billede nokia3110c Praktikant
28. juni 2012 - 02:49 #2
Det hjælper ikke