Avatar billede nalacin Novice
30. juni 2012 - 09:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Yousee Netgear CG3000, corrupter min PSN downloads.

Hej alle.

Som overskriften siger, så har jeg yousee internet, men har  problemer med at installere filer 500mb+. Den downloader filerne fint, men når den skal installere siger den fejl på præcis 14% på alle filer. Jeg er desværre ikke så meget netværk nørd men har da prøvet forskellige ting, men intet virker.

Jeg har testet det på 2 andre internet udbydere og der virker det uden problemer. Så kan jeg kun komme til den konklusion at problemet ligger hos yousee eller deres Netgear CG3000 router.

Mit spørgsmål :

Er der nogen der kender til fejlen og har en løsning, for de fleste der har samme fejl mener at det er routeren der er problemet, dog uden at gå i dybden med det.
Er det muligt at bruge yousee uden Netgear routeren og sætte en anden til istedet, eller hvad skal man gøre ?

Hvis i såfald folk mener det er routeren der er problemet, hvilken vil i anbefale, og hvordan sætter man det op.

Håber i kan hjælpe for det her er for frustrererne.
Avatar billede lclemens Nybegynder
30. juni 2012 - 10:02 #1
Yousee er har angiveligt en beta-firmware, som kan løser problemet. Du kan besøge deres forum og bede dem opgradere din router.
Avatar billede nalacin Novice
30. juni 2012 - 10:35 #2
kan ikke lige finde nogen tråd der omhandler dette, min nuværende firmware information er :

nformation
Standard Specification Compliant    DOCSIS 3.0
Hardware Version    1.04
Software Version    3.9.21.9.mp1.V0020RC4
Cable MAC Address    2c:b0:5d:ac:b7:00
Device MAC Address    2c:b0:5d:ac:b7:02
Cable Modem Serial Number    2BG221UB0176A
CM certificate    Installed
Status
System Up Time    0 days 13h:28m:06s
Network Access    Allowed
Cable Modem IP Address    10.80.16.61
Avatar billede lclemens Nybegynder
30. juni 2012 - 10:48 #3
link er en af trådene
Avatar billede nalacin Novice
30. juni 2012 - 18:22 #4
Nemme point til dig hvis du lige laver et svar.

Jeg ringede til support, og fik en ikke så smart supporter, men så vidt jeg forstod var der en af personens kollegaer som overhørte samtalen og vupti router updating og det virker.

Du er en helt, damn hvor er jeg lettet.
Avatar billede lclemens Nybegynder
01. juli 2012 - 22:59 #5
Fantastisk. Jeg kører bridge-mode med egen router, så jeg undgår de fleste af alle deres firmwarebugs :)
Avatar billede lclemens Nybegynder
01. juli 2012 - 22:59 #6
Nå, det kiksede :)