Avatar billede Mathias_diablo Nybegynder
30. juni 2012 - 16:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvad koster min computer

Hvor mange ting skal folk vide hvad der er i computeren hvis den skal sælges
Den køre Windows Vista ultimate og har 1500 gb harddisk og har NVIDIA Geforce 9800 GTX+ skærmkort
AMD Phenom(tm) II X4 920 processor og er ca 1,5 år gammel har VLC og microsft Security antivirus men hvad skal folk mere vide mvh Mathias
Avatar billede pstidsen Novice
30. juni 2012 - 16:40 #1
Ram?
Synlige skader?
Had følger der med af hardware?
Bundkort?
Evt. køler?
Had kan man opgradere?
Avatar billede habalap Nybegynder
30. juni 2012 - 16:42 #2
umiddelbart synes jeg at det du skriver er nok (hvis du bare lige skriver hvor mange ram den har)
hvis du vil kan du downloade et program der cpu-z som siger viser alt hvad der er i din computer (motherboard, ram og osv.) og det kan du så også skrive

http://download.cnet.com/CPU-Z/3000-2086_4-10050423.html
Avatar billede Blueeyez Mester
30. juni 2012 - 16:53 #3
Først og fremmest skal du lære at placere dine spørgsmål i den korrekte kategori :)

Dernæst så er følgende god information at give folk:

Styresystem: Windows Vista ultimate (Er det 32 eller 64 bit?)

Cpu: AMD Phenom(tm) II X4 920
Bundkort: ?
Harddisk: ?
Grafikkort: NVIDIA Geforce 9800 GTX+
Ram: ?
Strømforsyning: ?
Kabinet: ?
Andet: ?
Ekstra køling - blæsere, cpu køler etc..

Har den nogle fysiske skader/ridser?

Dernæst så husk nogle billeder :)

Og og og husk at giv folk information som de kan google og derved finde de dele du har i din pc eller smid links så folk kan se specifikt hvad den indeholder :)
Avatar billede Mathias_diablo Nybegynder
30. juni 2012 - 16:55 #4
den har 4 ram og har downloaded det program som du foreslog men kan ikke rigtigt forstå programmet hvor står der bundkort og og køling og sådan noget hvad hedder det, og hvad mener de med hvilke opdateringer
30. juni 2012 - 17:00 #5
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---
Avatar billede Mathias_diablo Nybegynder
30. juni 2012 - 17:07 #6
ok tak for hjælpen