Avatar billede viggo97 Nybegynder
17. juli 2012 - 13:39 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Bærbar gamer

Hvilken af disse to pc'er synes i jeg skal vælge, hvilken yder bedst. Computeren skal kunne køre league of legends, strcraft 2, det kommende guild wars 2, tilfældige steam spil, det kommende bioshock, det kommende hitman, ja stort set alle spil. Det skal kunne køre uden problemer og selvføgelig få det til at se smukt ud. 1# http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=704000010&gruppe=PCnotevision
2# http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=707000010&gruppe=pcnotevision
Avatar billede Holybanana Nybegynder
17. juli 2012 - 13:56 #1
Nummer 2 har et stærkere grafikkort men er lidt "overkill", nummer 1 skulle gerne kunne køre alle spillene meget godt :)
Avatar billede viggo97 Nybegynder
17. juli 2012 - 14:01 #2
Definer "overkill" :)
Avatar billede pkbech Juniormester
17. juli 2012 - 14:21 #3
Overkill er at #2 nok kan kører alle nye spil i 1920x1080 på nær max graffik og alle ældre spil på max. uden at blinke

Guild wars 2
LOL og
SC 2
Kan den nok kører i noget der liner 50-100+ fps på max graffik

er gamle spil og #1 burde kører dem i nær max graffik også med ca. 30-50 fps måske mere
Avatar billede pkbech Juniormester
17. juli 2012 - 14:37 #4
Har selv en barbær med G650/HD4000 fra MM-vision har ikke nogen problemer med nogen spil men de kører dog ikke på max har et sword of the stars jeg er nød til at gå lidt ned med.

Ville måske også overveje denne da jeg tror de fleste gamer vil være ret glade for SSD da det hjælper ekstremt på load tid i spil/opstarts tid min har ca. 30 sek fra tryk på tænd til jeg er på windows skrivebord med Grub2 (Linux boot loader) valg og password indtrykning i windows. Men 120-180 GB er lidt for lidt disk plads
http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=704000020&gruppe=pcnotevision
Avatar billede pkbech Juniormester
17. juli 2012 - 14:44 #5
P.S. Husk at overvej 1333 -> 1600 ram. (Du ikke vælger #2 den har det som udgangs punkt men du kan få 16 GB hvis du vil)

og Bluetooth hvis du har brug for det
Avatar billede viggo97 Nybegynder
17. juli 2012 - 15:26 #6
Så hvad synes i. Hvis i selv skulle vælge hvad havde i så valgt?
Avatar billede pkbech Juniormester
17. juli 2012 - 15:43 #7
http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=704000020&gruppe=pcnotevision

put 8 gb 1600 ram i og Bluetooth

Det ville være mit valg igen (Købte en for ca. 4-5 uger siden)
bruger bluetooth til telefon mv. overførsler (Overvej om du har brug for det men 100 kr. ekstra er ikke galt for at få det indbygget)

Men er måske lidt mere causual i mine krav til spil graffik du kunne  også gå op på GT670'eren hvis du meget godt kan lide spil i high graffik.
Avatar billede viggo97 Nybegynder
17. juli 2012 - 16:50 #8
Er det denne du vil have at jeg sætter ind "8GB DDR3-1333 -> Kingston 8GB DDR3-1600 HyperX"
Avatar billede pkbech Juniormester
17. juli 2012 - 18:11 #9
ja
Avatar billede viggo97 Nybegynder
17. juli 2012 - 19:07 #10
Tak for hjælpen i to! :)