Avatar billede ladyhawke Novice
23. juli 2012 - 09:54 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Strømforsyning til Medion Lifetab P9514

Kan man få en strømforsyning til denne tablet? I så fald er der nogen der har links til et sted hvor man kan købe en sådan?
Avatar billede richardjensen Seniormester
23. juli 2012 - 11:13 #1
Prøv at spørge Medion.dk
Avatar billede ladyhawke Novice
23. juli 2012 - 11:27 #2
Har gjort - intet svar endnu. Har fundet datakabel til tabletten, men jeg ved ikke om man kan lade via dette kabel (det regner jeg ikke med)
Avatar billede richardjensen Seniormester
23. juli 2012 - 16:06 #3
Du kan prøve på deres hotline 70212020 / 70212025 der må du kunne få svar på begge spgm.
Avatar billede ladyhawke Novice
26. juli 2012 - 14:49 #4
Svaret fra Medion: Man kan få en ny strømforsyning, på garantien, hvis den gamle er i stykker, men man kan ikke købe hos dem. Så det oprindelige spørgsmål står endnu:

Hvor kan man købe sådan en strrømforsyning og hvad skal man lede efter, for at få det rigtige stik (det ligner det der findes til iPod/iPhone, bare bredere)
Avatar billede richardjensen Seniormester
26. juli 2012 - 15:43 #5
Underforstået: din garanti er udløbet.
Måske kan du være heldig at finde en strømforsyning på en af de forskellige markeder: Den Blå Avis , Gul & Gratis , QXL  m. fl.
Avatar billede ladyhawke Novice
26. juli 2012 - 15:55 #6
Ikke underforstået... Min garanti er ikke udløbet, men strømforsyningen virker og jeg er altså ikke ude i bedrageri, jeg vil bare gerne have en ekstra lader til kontoret, så jeg ikke skal tage laderen med hver dag...
Avatar billede ladyhawke Novice
14. august 2012 - 08:50 #7
Fik ikke noget brugbart ud af spørgsmålet - ingen ny strømforsyning fundet, andet end hvis den originale var gået i stykker og det er den ikke.
Avatar billede Geslink Nybegynder
18. marts 2013 - 20:18 #8
jeg har netop, per 15-03-2013, købt en brugt men næsten ny Medion Lifetab P9514, som jeg for øvrigt kendte meget godt i forvejen.
Når jeg nu, som vanlig, samlede mest mulige tilgængelige info om den i et WORD-dokument, faldt jeg over dit spørgsmål om en ekstra strømforsyning.
Fik du løst problemet imens? Hvis det er endnu relevant fir dig, men ellers muligvis for andre, er her en link til en tysk netbutik med tilbehør til den P9514, bl.a. den strømforsyning:
http://www.replacedirect.de/gerat/5566006/d000171265-medion-lifetab-p9514.html.
Butikken garanterer at alle tilbehør til P9514 passer og virker.

Tabletten skulle i grunden være en Olivetti OP110 men de deler er dyrere og ikke let at få, her dog 2 links, en til Olivettis liste med tilbehør og en via e-bay:
http://media.olivetti.com/support/BR...ssories_GB.pdf
http://www.ebay.it/sch/i.html?_nkw=o...+olipad&_rdc=1
Avatar billede LinuxMor Nybegynder
16. juli 2013 - 01:43 #9
Hej...

Du kan købe en strømforsyning hos Medion

http://www.medion.com/dk/prod/MEDION%C2%AE+Oplader+til+MEDION+Tablet/40039801A1

Mvh. LinuxMor