Avatar billede caloni Nybegynder
23. juli 2012 - 17:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Google webmasterværktøjer

Jeg har sat tre hjemmesider op i Google webmasterværktøjer. Nogle af de oplysningerne jeg får, forstår jeg. Andre ikke. Men selv når jeg forstå dem, ved jeg ikke rigtig hvad jeg efterfølgende skal stille op med dem. Altså hvordan man bruger dem.

Er der nogen som kender til en dansk manual, online eller hæfte _på dansk_? Har ikke kunne finde noget brugbart.
Avatar billede trini Nybegynder
23. juli 2012 - 17:30 #1
Har du prøvet Googles egen guide?
http://support.google.com/webmasters/?hl=da
Klik på 'Sådan bruger du webmasterværktøjer'
Avatar billede caloni Nybegynder
23. juli 2012 - 18:08 #2
Hvordan har jeg dog kunne overse den. :| Og så er den oven i købet på dansk...

Tak.
Avatar billede caloni Nybegynder
23. juli 2012 - 19:08 #3
Der er så meget at læse og forholde sig til, at det alligevel ikkee r til at finde ud af. Men nå, enten er alting godt nok som det er og siderne bliver fundet. Eller også gør de ikke. Så fuck det.