Avatar billede MHougesen Nybegynder
11. august 2012 - 21:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Countless Comment

Hej kan jeg få jeres feedback på siden countlesscomment.tk som en af mine venner har lavet?
Avatar billede keysersoze Guru
11. august 2012 - 23:01 #1
Det bliver lidt svært at give eftersom siden ikke svarer.
Avatar billede pstidsen Novice
11. august 2012 - 23:07 #2
Hvad er det lige for en hjemmeside? Skal man oprette bruger for at kunne noget som helst?? Hvad med at forklare hvad det er for en side. Tror ikke mange bare lige giver mail og kodeord ud til noget de ikke aner hvad er.

Derudover er hjemmesiden langsom i indlæsningen.
Avatar billede MHougesen Nybegynder
12. august 2012 - 00:30 #3
Det er et spil hvor man er en lille bold
Avatar billede pstidsen Novice
12. august 2012 - 12:13 #4
#3: Som sagt det er nok en god idé at skrive på hjemmesiden. Der er nok ikke mange der bare lige giver deres mail ud.
Avatar billede MHougesen Nybegynder
17. august 2012 - 23:06 #5
Lukket