Avatar billede patrick14 Nybegynder
27. august 2012 - 22:14 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Sprit ny emachine bærbar med win 7 64 bit har problemer

Hej

En af mine venner har lige købt en ny emachine bærbar og ligepludselig bedst som at han sidder og bruger den så fryser både mus og toutchpad så at han intet kan trykke på, han er nød til at trykke ctrl + alt + del og så trykke annuller inden at den virker igen.

Hvad kan det være?
Avatar billede kgkg Nybegynder
27. august 2012 - 22:30 #1
At en computer pludselig fryser kan have mange årsager.

Men tastaturet virker åbenbart siden at den reagere på CTRL+ALT+DEL

Kan man åbne start menuen når touchpad'en ikke virker?

Er den fuldt opdateret i via Windows Update og drivers fra eMachine's hjemmeside

Men han burde ringe til eMachine (Acer) support. Det kan være at de har hørt om dette problem før.
Avatar billede poko1 Ekspert
27. august 2012 - 22:32 #2
Er det en trådløs Mus? så prøv at fjerne den! Jeg ved ikke hvad der sker men jeg har oplevet det på flere maskiner på det sidste.
Avatar billede patrick14 Nybegynder
27. august 2012 - 23:04 #3
kgkg: Ja, den er fuld up to date med ALT.

poko1: Ja, det er det. Men kan den påvirke toutchpadden?
Avatar billede poko1 Ekspert
27. august 2012 - 23:11 #4
Ja så længe den sidder i i øvrigt kan du nøjes med at trykke på Crtl+Esc det er da nemmere end CTRL+ALT+DEL
Avatar billede vejmand Juniormester
27. august 2012 - 23:34 #5
Er det mens han spiller på den, surfer på nettet, bruger forskellige programmer, eller hvornår?
Avatar billede patrick14 Nybegynder
28. august 2012 - 00:25 #6
Lige pludselig, det er ikke når at han gør noget bestemt.
Avatar billede patrick14 Nybegynder
23. november 2012 - 03:51 #7
Lukker, det vidste sig at det var hans mus at der lavede ballade. En ny mus og så fungerer det.
Avatar billede poko1 Ekspert
23. november 2012 - 07:14 #8
#2 + #4 men det er da bare iorden :-(