Avatar billede dinky Nybegynder
28. august 2012 - 13:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Gedcom

Jeg har 2 gedcomfiler fra myherritage som jeg gerne vil lægge sammen til en. er der en skrap ekspert som ved det ?
Avatar billede jensenjs Juniormester
28. august 2012 - 13:41 #1
Avatar billede dinky Nybegynder
28. august 2012 - 14:21 #2
Hej Jeg havde håbet på at få det i firkanter, jeg er ikke så god til engelsk ...
Avatar billede jensenjs Juniormester
28. august 2012 - 16:35 #3
Jeg kender ikke programmet, men jeg prøver alligevel

Du skal oprette ny fil eller hente noget der hedder en .PAF fil
Så skal du importerer den første af dine to filer og der efter den anden ind i den nye fil.

Så kommer en advarsel.
Du skal sikre dig at der ikke er dubletter der går igen på begge dine originale filer så det skal tilpasses.
-----
"det går ikke at faster Anna optræder to steder i det nye dokument"
Men er det to dokumenter du har liggende løst på computeren så du kan bruge kopier til at rette i, så gør det så du stadig har originalerne liggende.
Avatar billede dinky Nybegynder
04. november 2012 - 20:15 #4
har ikke fundet ud af det endnu..  så det ligger til jeg kan få fysisk hjælp til det...
Avatar billede dinky Nybegynder
20. november 2012 - 09:50 #5
svar
Avatar billede jensenjs Juniormester
20. november 2012 - 19:10 #6
Husk at accepterer dit eget svar så du får dine point igen og lokker såørgsmålet
Avatar billede jensenjs Juniormester
20. november 2012 - 19:12 #7
lokker såørgsmålet = lukker spørgsmålet