Avatar billede olekaare Juniormester
01. september 2012 - 10:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Specifying an explicit "href" .Hvad pokker er forklaringen og løsningen ?

Hvad hulen betyder denne info,som blokerer for et muligt indlæg, eksempelvis følgende:

http://www.blurb.com/bookstore/detail/355696

"Warning: this comments plugin is operating in compatibility mode, but has no posts yet. Consider specifying an explicit 'href' as suggested in the comments plugin documentation to take advantage of all plugin features".

Kan det rettes og/eller afhjælpes. Har søgt på diverse sider udennogen tekniske løsninger er dukket op.

mvh
Ole Kaare
Avatar billede MTNielsen Nybegynder
03. september 2012 - 23:36 #1
<fb:comments numposts="10"  publish_feed="true" url="'http://www.blurb.com/bookstore/detail/355696" migrated="1"></fb:comments>

Der er en ' i urlen. Måske den der laver ballade?
Avatar billede jokkejensen Novice
04. september 2012 - 20:24 #2
Attributten hedder "href" og ikke "url".

https://developers.facebook.com/docs/reference/plugins/comments/

/J
Avatar billede olekaare Juniormester
05. september 2012 - 21:34 #3
Tak for jeres svar, men hvad konkret kan jeg gøre, hvis jeg ønsker at indsætte en kommentar i felltet "Add a comment" ?
Avatar billede jokkejensen Novice
06. september 2012 - 08:14 #4
<fb:comments numposts="10"  publish_feed="true" url="DybUrl, ikke bare domænenavn" migrated="1"></fb:comments>

smid evt denne ind, så har du "admin" rettigheder over kommentarerne  (kan slette)

<meta property="fb:admins" content="{YOUR_FACEBOOK_USER_ID}"/>

/J
Avatar billede olekaare Juniormester
01. oktober 2012 - 10:06 #5
har løst problemet