Avatar billede mortennielsen111 Praktikant
03. september 2012 - 09:54 Der er 8 kommentarer

Online editing

Dear Experts

Kender nogen til en komponent, som implementeres og giver mulighed for at dokumenter kan åbnes, redigeres og gemmes tilbage til serveren.

MOSS kan den slags ud af boksen, men jeg er ikke interesseret i at få den karl inden for dørene :)
Avatar billede runesoft Nybegynder
03. september 2012 - 10:03 #1
Definer "dokumenter".  Og definer serveren.

Google docs kan den slags.
Word kan den slags (sammen med webdav)
Libre Office kan sikkert den slags.
FCK editor kan den slags.

etc.
Avatar billede mortennielsen111 Praktikant
03. september 2012 - 10:08 #2
ok, dokumenter er typisk Word, Excel osv.
Avatar billede runesoft Nybegynder
03. september 2012 - 10:32 #3
Du skal have configureret webdav på serveren. Det har jeg fået til at køre engang, men jeg kan ikke huske hvordan så det må du google.

Office kan finde ud af at gemme dokumenterne når de bliver serveret igennem webdav.
Avatar billede mortennielsen111 Praktikant
03. september 2012 - 10:39 #4
ok, tak.. det lyder som jeg bare skal kode det fra bunden.. :)
Avatar billede runesoft Nybegynder
03. september 2012 - 10:41 #5
nej nej. du skal bare have konfigureret webdav. Tror ikke der er noget kodning indvolveret
Avatar billede mortennielsen111 Praktikant
03. september 2012 - 10:52 #6
OK, jeg spørger Google :)
Avatar billede runesoft Nybegynder
03. september 2012 - 10:57 #7
Det kan egentligt godt være der skal masseres lidt for at få word til at åbne, men mon ikke det er til at arbejde med.
Avatar billede mortennielsen111 Praktikant
03. september 2012 - 11:06 #8
:) jo garanteret, andre har gjort det. tænkte bare at jeg kunne erhverve mig noget "færdigt", men det kan jo være at det dukker op også.