Avatar billede majbom Novice
05. september 2012 - 10:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Port nummer i URL bliver ignoreret

Hej eksperter!

Jeg sidder og roder lidt med en ISA2006, som tilsyneladende ikke vil tillade en URL med et portnummer i. Jeg har et webhotel og når jeg skal ind på kontrolpanelet, indeholder adressen et portnummer og det gør at siden ikke kan vises - jeg får fejl: "Internet Explorer cannot display the webpage". Hvis jeg slår ISA-serveren fra er der ikke nogle problemer.

Er der nogle der har et bud på hvad der går galt?

Pft
Avatar billede majbom Novice
05. september 2012 - 10:19 #1
hvis det gør en forskel er det over HTTPS protokollen
Avatar billede majbom Novice
05. september 2012 - 10:20 #2
Og det gør det tilsyneladende.

Hvis jeg prøver med http://exp.dk:9000 står den og tænker lidt over det, men prøver jeg med https://exp.dk:9000 får jeg fejlen med det samme.
Avatar billede majbom Novice
05. september 2012 - 10:50 #3
og der mangler så noget af mit indlæg.

der skulle stå:

Hvis jeg prøver med ht_tp://exp.dk:9000 står den og arbejder et stykke tid, men hvis jeg prøver med ht_tps://exp.dk:9000 får jeg fejlen med det samme

og selvfølgelig uden underscore, men det er et lille nødvendigt hack for at exp.dk ikke fucker indlægget op
Avatar billede majbom Novice
05. september 2012 - 10:51 #4
og der mangler så noget af mit indlæg.

der skulle stå:

Hvis jeg prøver med ht_tp://exp.dk:9000 står den og arbejder et stykke tid, men hvis jeg prøver med ht_tps://exp.dk:9000 får jeg fejlen med det samme
Avatar billede majbom Novice
05. september 2012 - 10:52 #5
og selvfølgelig uden underscore, men exp.dk er åbenbart kodet af en flok aber ;o)
Avatar billede majbom Novice
05. oktober 2012 - 07:44 #6
øv bøv