Avatar billede Getspmak Novice
09. september 2012 - 21:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kina og internet.

Hej Alle!

Har en god ven, der skal til Beijing i et længere stykke tid. Han vil gerne kunne komme på Facebook, surfe lidt voksen underholdning og lign. imens han er der - men hvad er smartest? Vil simple sider som www.hidemyass.com osv. være det bedste, eller skal man ud i en VPN?

På forhånd tak.
Avatar billede jensenjs Juniormester
09. september 2012 - 23:15 #1
Han skal have en VPN
HideMyAss bliver blokeret ret hurtigt after han er gået i gang.
Hvor i mod der er en stor chance for at en VPN er fredet.

Når jeg er i Kina bruger jeg citizenvpn, den koster noget, men den har virket hvergang indtil nu, men man kan aldrig vide.
Du har adgang til server i DK, US og UK
http://www.citizenvpn.com/
Jeg mener de kører på open VPN.

Sidst jeg var i Kina var jeg der i 8 uger, og det virkede fint.
Jeg var inde på Facebook flere gange uden problemer, men jeg undlod at fortælle om ferien af hensyn til boligsikkerheden i DK "Frygt for indbrud" kun nogle få vidste det.
Avatar billede vistodk Nybegynder
10. september 2012 - 08:13 #2
Hvordan er det med 220v og mobiltelefoner?
Skal selv af sted på onsdag
Avatar billede jensenjs Juniormester
10. september 2012 - 10:08 #3
De fleste steder er alt som her, jeg har endnu ikke haft behov for mine adaptere.
De fleste næsten alle ser sådan ud, med stik til stort ser hele verden, og det er 220V 50HZ lige som i DK.

http://gochina.about.com/od/tripplanning/qt/Current_WallPlug.htm
Avatar billede jensenjs Juniormester
10. september 2012 - 10:11 #4
Sådan en hurtig oversigt.
Anskaf en VPN forbindelse den jeg linkede til er stabil og sidst jeg var der, ikke blokeret trods min tunge trafik.
Nogle Hoteller har ikke den største overførsels hastighed, men dr.dk gik fint igennem.

Angående EL
Det stik er både på hoteller og de fleste private hjem
Saml dit udstyr og tag afsted :)
Avatar billede jensenjs Juniormester
10. september 2012 - 10:12 #5
Og god rejse til jer der er så heldige at I skal afsted.
Avatar billede Getspmak Novice
10. september 2012 - 10:20 #6
Tak Jensenjs - smid et svar =)
Avatar billede jensenjs Juniormester
10. september 2012 - 16:40 #7
ok svar