Jeg har lavet et lille reaktions spil. Brugeren skal reagere på et billede.vNår billede kommer starter tælleren, når brugeren taster en given tast på tastaturet stopper tælleren. For at få det mest nøjagtige billede tæller timeren i millisekund pr. tik. Jeg bruger en label til at tælle op og det resultat der kommer i den omregner jeg, så jeg får et brugbart resultat(o,xxxx sek.). Spillet fungere i sin form perfekt, men jeg kan i de 10 forsøg jeg har lavet gennemsnitlig 5 identiske tider, hvilket er ret urealistisk når man tænker på at vi i 1000 dele af et sekund. Jeg kan se at min label ikke kan følge med timeren. Er der en anden måde hvorpå jeg kan gøre dette.
Private Sub Button1_Click(sender As System.Object, e As System.Windows.RoutedEventArgs) Handles Button1.Click t.Start() End Sub
Private Sub Button2_Click(sender As System.Object, e As System.Windows.RoutedEventArgs) Handles Button2.Click t.Stop() End Sub End Class
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.