Avatar billede casper38 Novice
13. september 2012 - 14:29 Der er 2 kommentarer

Bruger defineret vinduestørrelse i Indesign Cs6

I tidligere versioner af Adobe Indesign, f.eks Cs3 kunne man starte programmet og derefter (uden af åbne eller starte nyt dokument)skalere på programmets arbejdsområde og derefter lukket programmet igen. Når man startede igen, blev det åbnet i præcist den størrelse, man selv have defineret. Det synes ikke at være muligt i Cs6. Er der mon en alternativ løsning?

Tak på forhånd :)

Mvh
Henrik
Avatar billede Himbear Nybegynder
13. september 2012 - 14:34 #1
Hej Henrik,

Mener du flytte på paletterne og gemme deres placering?
Avatar billede casper38 Novice
13. september 2012 - 14:39 #2
Nej ikke helt. Jeg mener, at jeg starter med at klikke på "Maksimer" knappen (i windows) og derefter trække hele arbejdsområde til den størrelse jeg ønsker. Jeg er interesseret i at kunne se, hvad der ligger bag ved programmets arbejdsområde. Det er på en pc jeg arbejder. Håber det giver mening?