Avatar billede Mikkelgrumbovin Nybegynder
14. september 2012 - 17:55 Der er 8 kommentarer

youtubevideo,og hvordan man grabber enkelte billeder fra en youtubevideo

Hvordan napper man enkelte frames fra en youtubevideo ?
Avatar billede Mikkelgrumbovin Nybegynder
14. september 2012 - 17:58 #1
Jeg tænker at man nok skal hente HELE videoen,og så gå ind med et videoklippeprogram og skære et enkelt billede ud,- men findes der ikke en "grapper" som kan tage enkelte shots uden at downloade hele videoen,OSV. ???
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
14. september 2012 - 18:10 #2
PrtSc knappen.
14. september 2012 - 18:13 #3
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

WIN7 har en 'indbygget' ScreenGrapper / Klippeværktøj til at sakse skærmbilledet i valgfrit område ...
Avatar billede FelixGraversNielsen Nybegynder
14. september 2012 - 18:30 #4
Vis du er på windows findes der et program der hedder Snipping tool/klippeværktøj, og jeg er meget meget sikker på at det følger med Windows 7! Er du på Mac, trykker holder du Command og Shift inde  og trykker på 4!
14. september 2012 - 19:12 #5
Skal vi lige have <Mikkelgrumbovin> på banen igen ???
Avatar billede Mikkelgrumbovin Nybegynder
14. september 2012 - 19:45 #6
Ja,nu er jeg på banen igen. og tak for nogle gode svar-ligenu kører jeg ubuntu-jeg syntes det er det bedste styresystem jeg har prøvet..
Avatar billede Mikkelgrumbovin Nybegynder
14. september 2012 - 19:46 #7
Jeg bruger Ubuntu-men har sefølig osse windows 7 tilgængeligt....
Avatar billede Mikkelgrumbovin Nybegynder
14. september 2012 - 19:47 #8
Tak-det vil jeg prøve...