Avatar billede DGudiksen Nybegynder
14. september 2012 - 23:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Plantegning og 3D tegning

Hej alle eksperter, da jeg skal til at igang med at lave en ombygning, ville det være rart hvis jeg kunne få det hele tegnet op først.

Derfor har jeg søgt lidt rundt på google, efter nogle gode gratis programmer til plantegning, men desværre uden hjælp.

er der nogle herinde der kender nogle gode plan tegnings programmer, og evt 3D programmer til at tegne hus i?

Gerne gratis.

Mvh.
Avatar billede Slettet bruger
15. september 2012 - 00:10 #1
jeg har et program  som du må få men ved ikke hvordan vi lige gøre det ????  (med sende her  på eksperten ???? )  V/h Rasmus :-)
Avatar billede jjbirk Nybegynder
15. september 2012 - 00:29 #2
kikker lige med :-)
Hvis det ikke kan sendse her må du gerne sende et kopi til mig på
johnsen28@gmail.com
Avatar billede arvinaliari Nybegynder
15. september 2012 - 09:39 #3
Vil klart anbefale Google sketchup! Du kan arbejde i 2D og 3D Du kan tilføje huse fra virkelighed via Google Earth plugin. Og meget mere! Jeg synes du klart skal prøve det! Ellers kan du jo bare fjerne den igen!

Link http://sketchup.google.com/download/
Håber det kunne hjælpe!
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2012 - 21:59 #4
#2 så
Avatar billede DGudiksen Nybegynder
09. oktober 2012 - 21:06 #5
Tak, google gjorde jobbet ;=)
Avatar billede arvinaliari Nybegynder
09. oktober 2012 - 21:25 #6
Hvad med evt nogle point?