Avatar billede rasmuzzen Nybegynder
24. september 2012 - 21:31 Der er 1 løsning

Impersonate tilgang til dokument

Dette indlæg er nok mest et spørgsmål om design.
Jeg arbejder på et hospital, vi gemmer en masse filmklip, billeder og dokumenter skrevet i word/excel osv.
Brugerne må ikke kunne søge disse dokumenter frem på nogen måde, så de tilgås via noget programmering jeg har lavet, som laver en impersonate tilgang til filsharen, hvor alle dokumenter omkring patienten findes, dette med et bruger/password som brugeren ikke selv kender.
Mit problem er word/excel. Det skrammel skal have personlige indstillinger for programmet på plads for at det vil fungere. Så jeg kan ikke starte dokumentet direkte fra sharen. Spørgsmålet er: har nogen en god ide til en metode, hvor jeg kan kopierer dokumenter over et sted, hvor det kan vises midlertidigt af brugeren med brugerens egen sikkerhed. Stedet SKAL være midlertidigt, og skal ryddes når brugeren logger af.
Jeg spørger her i C# fordi programmet er lavet i C#.
Gode ideer efterlyses.
Avatar billede rasmuzzen Nybegynder
09. oktober 2012 - 08:15 #1
Det løste sig selv. Da jeg skulle oversætte mit framework  2 projekt til framwork 4, meddelte compileren at de ville anbefale en nyerer metode at lave impersonate på, og af en eller anden grund kan denne metode godt starte word op uden den først bygger instillinger op for office pakken,