Avatar billede claudie2021 Nybegynder
26. september 2012 - 14:42 Der er 5 kommentarer

Skærm er gået i sort?

Hej eksperter..

Jeg har haft sat min bærbar til hdmi stik til tv, så film via hdmi igår aftes, her til morgen er min bærbar i sort skærm?
Kan ikke starte den op, da der er sort skærm,?? Kan skærmkortet være brændt af??
Det er en hp pavillon dv6700 (dv6822eo)
Avatar billede des_84 Nybegynder
26. september 2012 - 14:59 #1
Prøv og find den tast hvor du kan toggle/skifte mellem bærbarens skærm og en ekstern skærm.

Det kan være signalet stadig bliver smidt ud af HDMI og det resulterer i sort skærm på bærbaren.
Avatar billede claudie2021 Nybegynder
26. september 2012 - 15:40 #2
Har prøvet at fn og skifte skærm, men det er som om at tastaturet er låst fast? Selv den knap ved trådløst netværk (aktiver/deaktiver) tasten under bærbaren, den kan jeg heller ikke tænde og slukke for. Virker som om alt er på standby??
Avatar billede des_84 Nybegynder
27. september 2012 - 08:17 #3
Nu tænker jeg så om den har været slukket og tændt igen?
Ellers kan du prøve at tage batteriet ud af den i 1-2 min og evt starte den op kun med direkte strøm.
Avatar billede claudie2021 Nybegynder
27. september 2012 - 10:33 #4
Okay, må lige prøve senere.. Er der ellers andet man kan prøve??
Avatar billede claudie2021 Nybegynder
27. september 2012 - 10:35 #5
Den stod tændt hele natten da jeg så film på den om aften, og da eg vågner om morgen , er der bare sort skærm, samt at den ikke registrer når jeg trykker på tastaturet..