Avatar billede Danakker Nybegynder
27. september 2012 - 13:36 Der er 1 kommentar

Trådløst netværk - PS3

Nogle der har et bud på, hvordan jeg kan sørge for et mere stabilt og stærkere signal mellem min PS3 og mit trådløse netværk.
Oplever tit at nettet ryger for en kort periode, og gør det virkelig  surt at spille Fifa online blandt andet.

Havde hørt en mulighed kunne være et access point, hvis det er tilfældet, hvilket kan så anbefales?
Jeg har stofanet.

På forhånd tak.
Avatar billede Danakker Nybegynder
21. oktober 2012 - 14:57 #1
bump