Avatar billede tazzer Nybegynder
11. oktober 2012 - 10:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

dansk forum plugin til wordpress uden login?

Hej alle:)

Jeg håber meget i kan hjælpe mig lidt videre. Jeg er nu ved at lave hjemmesiden www.hcgkur.dk. Her vil jeg gerne have et forum, hvor folk nemt og hurtigt kan skrive. Nu har jeg så prøvet mingle forum, men her skal man registrere sig og registreringsmailen til folk er over en dag om at komme frem. Så nu vil je gerne lave et dansk forum, hvor folk kan skrive hurtigt uden at registrere sig/logge ind. Nogen der kender et? og kender tagget, for et meget ny i verdenen af hjemmesider og har endnu ikke selv været god nok til at kunne finde de her tags til pluginet:)

Hvis nogle kunne forestille sig efter et kig på hjemmesiden, at der er nogle gode affiliate (bedre end adsense, som jeg har nu), må de meget gerne komme med gode råd:)

På forhånd tusind tak:)
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. oktober 2012 - 10:15 #1
Kør gerne videre i den tråd du allerede har oprettet. Det er ikke tilladt at oprette 2 spørgsmål med samme emne:

http://www.eksperten.dk/spm/970171

Luk dette spørgsmål ved at lægge et svar og accepter dit eget svar så spørgsmålet bliver lukket.
Avatar billede tazzer Nybegynder
11. oktober 2012 - 17:09 #2
lukket