Avatar billede gnyff Nybegynder
11. oktober 2012 - 14:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flytning af .com domain

Hej Eksperter.

Hvor lang tid tager det at flytte et .com domain?

Har været ude for en flytning hvor det har taget 3 måneder før vi fik en e-mail hvor vi kunne godkende. Dem der skulle sende flytnings anmodningen, skriver at de ikke kunne have gjort det anderledes, men jeg tvivler.
Avatar billede webmover Nybegynder
15. oktober 2012 - 12:25 #1
Det lyder som meget lang tid, men igen det kommer meget an på om de har haft de korrekte oplysninger, og det kan jo også være ders leverandør. Mange hosts i danmark køber jo .com domæner via en trejdepart og hvis det er denne der har forhalet processen!
Avatar billede gnyff Nybegynder
13. november 2012 - 19:08 #2
Tja... undskyld jeg har været så lang tid om at svare. De havde de rigtige oplysninger, men jeg ved ikke om de har brugt en 3- part. Tak for svaret. Jeg ville bare mene de burde give noget kompensation, når vi blev faktureret et år mere fra det gamle sted, da opsigelsen ikke kunne overholdes på grund af de 3 måneder.
Avatar billede gnyff Nybegynder
07. februar 2013 - 09:48 #3
Jeg takker for din kommentar. Jeg lukker den lige med dette svar, selvom det var dig der skulle have fået pointene