Avatar billede danmarlin Praktikant
15. oktober 2012 - 12:08 Der er 1 løsning

NAS+Boxee box

Jeg har al min musik, billeder og Videoer liggende på min computer.
Nu har jeg så købt en NAS + Boxee Box så jeg kan se det på mit TV.
Billeder og videoer fungerer fint efter jeg har kopieret det til NAS, men musikken volder en del problemer.

På NAS´n har jeg lagt filerne i biblioteker udfra kunstner\album.
Når jeg ser det på TV´et gennem Boxee Box bliver de sorteret i en noget underlig orden. Jeg har været inde i detaljer på filerne og rettet en del til, men det ser ikke ud til at ændre noget i Boxee.
Her udover har jeg også covers liggende til alle albums i de enkelte mapper, men jeg kan læse mig frem til at Boxee selv finder dem på internettet. Men hvad så med dem den ikke kan finde. Kan jeg bruge mine egne covers og i så fald hvordan ?

Generelt søger jeg nok lidt info omkring sortering/opsætning i Boxee Box. Findes der evt. et program til at lette opgaven.

Har forsøgt at fjerne alle musikfiler på NAS´n og så scanne igen i Boxee men de kan stadig ses. Burde de ikke forsvinde ?

Håber nogen kan hjælpe
Avatar billede danmarlin Praktikant
16. oktober 2012 - 10:32 #1
Har selv fundet løsningen i hjælpen.