Avatar billede JLangkjaer Nybegynder
15. oktober 2012 - 15:20 Der er 2 kommentarer

Dagsorden (Open Source)

Hej alle :-)

Jeg er i fuld gang med at lave en open source hjemmeside der skal hedde Dagsorden.

Dagsorden er et stykke værktøj, der skal kunne vise familer, hvad deres børn skal idag, hvad tid de skal det osv.

Det bliver en slags online kalender, man kan tage med over alt, og den viser hvor meget fritid man får, og sikkert også en masse andre ting.

Nu sidder du sikkert og tænker "Sikkert også en masse andre ting? Ved han overhoved hvor han vil hen med denne hjemmeside?" og svaret er "Ja!".. For det gør jeg. Men jeg har brug for jeres hjælp til idéer, og gerne rettelser. Så her er åbent for at i kan poste idéer. Tak på forhånd! Jannick langkjær.
Avatar billede peterkopi Nybegynder
16. oktober 2012 - 12:27 #1
Er det ikke også en app, vi har brug for til denne gode idé?
Avatar billede JLangkjaer Nybegynder
17. oktober 2012 - 10:40 #2
Jo jeg tænker at den på et senere tidspunkt bliver kompatibel med diverse platforme. Jeg kan ikke selv lave apps, så derfor må det være en hjemmeside der er simpel at smide op i localhost. Der kommer guides til det, og også til at få den op på en server. Hvis der er en venlig sjæl der kan noget med apps, må de gerne kontakte mig. mvh