Avatar billede JacobAssoignon Nybegynder
16. oktober 2012 - 22:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

trådløse net virker for alle andre pc'er, ikke min?

Hej igen..

Vi har fået vores trådløse net til at virke hjemme igen, men den eneste computer der ikke kan komme ordenligt på nettet er min..

For det første er forbindelse ret lav og så kan den ikke komme ordenligt på, som om der er noget der blokere nettet?
Forbindelsen er der, men min pc ser ikke ud til at ville sammen med nettet...

Der jeg prøvede at gå ind i et spil der krævede net adgang, kom der en besked op med noget DNS, kunne det være noget i den dur, der ikke virker? - og kan det ordnes, eller skal min pc genstartes helt. :s
Avatar billede nilo1944 Nybegynder
16. oktober 2012 - 23:47 #1
du har på en måde ret i at mobilt bredbånd ikke altid lever op til det man betaler for.
Jeg har mobilt bredbånd hos You See 3.g. er hastigheden, men i flere tilfælde falder hastigheden til 2. g. jeg hiver usb modemet ud og sætter den ind igen, så har jeg 3. g igen underligt ikke?
Jeg tror som du at trådløst netforbindelse ikke er ok til spil og større downloads...
Avatar billede JacobAssoignon Nybegynder
17. oktober 2012 - 09:59 #2
-Det er ikke mobilt bredbånd der tales om her.

Det er almindeligt trådløst internet der ikke virker..

Jeg har fået fejlen DNS flere gange, og da jeg prøvede at logge ind på min ps3 sagde den også at det var en DNS fejl med fejlkoden "80710102"..

Giver det nogen mening?

ps. det er ikke kun min pc der ikke kan komme på, det er alle i huset :-)
Avatar billede JacobAssoignon Nybegynder
15. november 2012 - 09:56 #3
lukker