Avatar billede Michael2650 Nybegynder
21. oktober 2012 - 11:57 Der er 1 løsning

curl: (77) Problem with the SSL CA cert (path? access rights?)

Hej.

Jeg har problemer med curl via. SSH.

Jeg forsøgte at installere git completion via curl. Kommandoen var:

curl -OL https://github.com/git/git/raw/master/contrib/completion/git-completion.bash

Når jeg skriver dette kommer denne fejl frem :
curl: (77) Problem with the SSL CA cert (path? access rights?)

Hvordan kan jeg fix dette? Er det fordi jeg mangler at installere CA cert via. yum?

Nogle som har en ide? :-/
Avatar billede Michael2650 Nybegynder
03. juni 2013 - 11:43 #1
Jeg lukker dette sprøgsmål nu.

Jeg fik Azehosting.net til at gen-install mit webhotel, og dette løste mit problem. Tidligere fik jeg lavet mit cPanel username om, og det er nok her, problemet blev lavet.