Avatar billede toksvig Praktikant
21. oktober 2012 - 16:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tjeneste på nettet til billeder, hvor JEG bestemmer hvem der kan se dem? (Jeg kan ikke se om Panoramio virker til det?

Hej Eksperter.
Jeg mangler et program enten et offline eller et online program, hvor jeg kan se mine geotaggede billeder på et kort.
Jeg har 'rodet' lidt med Panoramio, men jeg kan simpelthen ikke gennemskue, om alle bare kan se billederne, eller om det kun er mig der kan se dem, indtil jeg aktivt vælger at andre skal kunne se dem.
Jeg ønsker det sidste..

Er der nogen bud eller hjælp at hente til det?
Avatar billede dragster Nybegynder
24. oktober 2012 - 22:53 #1
Det mener jeg bestemt at du kan med Google Picasa..

/Jan
Avatar billede toksvig Praktikant
05. december 2012 - 07:58 #2
Hejsa..
Beklager mit sene svar, men der har været et eller andet galt med min pc, så jeg ikke kunne bruge "knapperne til at oprette spørgsmål..
Men Jan, tak for dit svar, og det virkede faktisk lige efter bogen.
Så tusind tak for svaret, og beklager endnu engang den lange latenstid.. Håber du gider hjælpe mig en anden gang også.. :)
Mvh Claus
Avatar billede toksvig Praktikant
05. december 2012 - 07:58 #3
..Og læg endelig et svar..
Avatar billede toksvig Praktikant
12. december 2012 - 21:19 #4
..Dragster Jan, læg gerne et svar, så får du point.. :)
Avatar billede toksvig Praktikant
12. januar 2013 - 22:40 #5
Jeg vil gerne have dette spørgsmål lukket, så Jan vil du ikke være venlig at lægge et svar?
Alternativt vil jeg selv lægge et svar og tage point, så spm'et kan blive lukket.. :)
Avatar billede toksvig Praktikant
18. januar 2013 - 21:07 #6
Jeg lukker hermed, Jan hvis du på et senere tidspunkt vil have point, må vi finde ud af noget..
Mvh Claus