Avatar billede peter_holst Praktikant
22. oktober 2012 - 11:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan man teste/preview opslag på Facebook sider?

Hej, jeg vil gerne kunne teste statusopdateringer inden de publiceres til offentligheden.
På min private Facebook side, kan jeg vælge "Private" i privacy indstillingerne for en statusopdatering, men denne mulighed er der ikke på en side jeg har oprettet.
Hvad er mine muligheder?
Avatar billede dragster Nybegynder
24. oktober 2012 - 22:51 #1
Ved siden af post / opslå / opdatere knappen, kan du vælge hvem der må se din status, der kan du bare vælge "only me" / "kun mig". Så er det kun dig selv der kan se hvad du skriver, når du så er tilfreds, kan du vælge at vise den til andre, ved at trykke på de hoveder der er ved siden af datoen for din post, her kan du så igen vælge hvem der må se den..

Det er den eneste måde jeg kender til, hvor du kan "teste" din post..

/Jan
Avatar billede peter_holst Praktikant
25. oktober 2012 - 07:34 #2
Jeg har modsat på din egen væg kun mulighed for at vælge offentligt, så denne løsning virker ikke umiddelbart med mindre man kan slå disse indstillinger til et eller andet sted...?
Avatar billede peter_holst Praktikant
18. februar 2013 - 11:36 #3
Lukket.