Avatar billede maximuss Nybegynder
31. oktober 2012 - 19:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

slukning af trådløs netværk

Jeg har en dlink dir-615 som jeg har sat på trefors router(fibernet), hvor der er allerede trådløs netværk. Jeg ser ingen grund til at have 2 trådløse net kørende.

Jeg har en dir-615 koblet på da jeg skal bruge IP addresserne(192.168.0.xxx) til nogle kompenenter jeg har tilsluttet bl.a. en reciever fra pioneer med kabel.

Jeg vil bare gerne slukke for den trådløse del i en dir-615. Kan man det?
Avatar billede Haven Nybegynder
31. oktober 2012 - 19:47 #1
Det skulle du kunne gøre ved, at fjerne navnet på det trådløse netværk, eller ved at gå til: Setup-> Wireless setup-> Multiple Wireless Name Setup også klikke default wireless SSID fra.
Avatar billede maximuss Nybegynder
31. oktober 2012 - 20:05 #2
Tak for det det virker.

Skriver du svar for point
Avatar billede maximuss Nybegynder
31. oktober 2012 - 20:05 #3
Skriver du svar for point
Avatar billede Haven Nybegynder
31. oktober 2012 - 20:07 #4
Det var så lidt ;)