Avatar billede hense Novice
01. november 2012 - 15:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Livestreaming af live video optagelse

Hej,
Jeg har fået en udfordring.
Jeg skal etablere en live-videostreaming af et foredrag. Feedet skal leveres live ind på en hjemmeside - på et intranet.
Jeg kender umiddelbart til livestream.com - men findes der en anden måde at gøre noget sådant på, da kunden ikke ønsker en cloud baseret løsning ?
Hvad skal der til at software/hardware ?

Jeg har en forestiling om at med et webkamera eller et tilkoblet digtitalt kamera til PC'en er der jo et signal og det signal skal kunne kaldes af en funktion på en given hjemmeside ?

mvh
Henrik
Avatar billede jokkejensen Novice
01. november 2012 - 16:43 #1
Windows media encoder 9+ med DRM, så skulle det være sikret.

Vh
Avatar billede hense Novice
01. november 2012 - 18:18 #2
Aha - og hvordan gør jeg så med den ?
Avatar billede hense Novice
14. februar 2013 - 08:03 #4
lukkes da jeg ikke fik et brugbart svar !