Avatar billede jodde Praktikant
11. november 2012 - 07:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Optage tidligere radioprogrammer fra DR

Hej,

Har lyttet lidt til de mange DR P7-Mix Maraton udsendelser, der ligger på deres hjemmeside.

Men sidder ikke ved pc´en i 7 timer i streg, så kunne godt tænke mig at optage dem, og gemme dem på computeren.

Jeg har allerede optaget/gemt 2 udsendelser, men dem optog jeg "live", dvs. at jeg sad klar ved min com, og startede "ScreamerRadio" op. Det program opager fint live udsendelser, så de 2 programmer er på plads.

Men hvis jeg gerne vil optage de gamle/tidligere udsendelser, der ligger på deres hjemmeside: http://www.dr.dk/p7mix/programmer/p7-maraton

Hvordan kan dette gøres ?

Kan uden problemer starte udsendelserne op, men jeg kan ikke finde ud af at optage dem, når de ikke er live :-(

Er der nogen der kan hjælpe ?

På forhånd mange tak :-)
Avatar billede jodde Praktikant
11. november 2012 - 18:01 #2
poko1 -> Mange tak for svaret !
Ser ok nemt ud, så jeg prøver det af :-)

Smider du lige et svar ?
Avatar billede poko1 Ekspert
13. november 2012 - 14:29 #3
Svar.